За законом України, є 2 причини , з яких Ви можете повернути товар. Перша – це товар неналежної якості. Друга причина – товар якісний, але він Вам просто не сподобався чи не підійшов за кольором, розміром тощо.
1) Повернення неякісного товару: згідно із законом "Про захист прав споживача" товар вважається бракованим, якщо:
- усунення дефекту неможливе;
- для усунення дефекту потрібно більше 2 тижнів;
- дефект змінює товар отже він відповідає своєму опису чи функціоналу;
Бракований товар підлягає поверненню та покупець має право:
- обміняти вироби на аналогічне (за умови наявності у продавця);
- отримати інший товар у сумі, яку покупець заплатив за бракований товар;
- повернення коштів у повному обсязі.
Кошти за товар, пошкоджений компанією-перевізником, відшкодовуються компанією-перевізником відповідно до суми страховки. Магазин Блокнот несе відповідальність за якість товару лише за умови перевірки товару покупцем при отриманні від перевізника. Переконливо просимо покупців перевіряти товар при отриманні від перевізника. Зі свого боку продавець зобов'язується страхувати посилки згідно з повною вартістю товару.
2) Повернення якісного товару:
При поверненні якісного товару повинні бути дотримані такі умови:
- збереження повної комплектації товару
- збереження заводської упаковки
- товар не розкривався та не використовувався
- транспортні витрати оплачуються покупцем
Повернення коштів у рахунок покупця чи відправка заміни бракованого товару здійснюються лише після отримання товару продавцем.
У разі, коли сума відшкодування незначна та транспортні витрати перевищують вартість товару, ми йдемо на зустріч покупцеві та готові оформити повернення коштів на підставі наданих фотографій або відео неякісного товару.
З повною версією Закону "Про захист прав споживачів" можно ознайомитись тут